قابل توجه همکاران نیوشا
وب سایت چای باغ واگذار می شود
برای اطلاع بیشتر به شماره ۰۹۳۳۲۹۰۵۸۸۲ در واتس اپ پیام ارسال کنید
معرفی شرکت نیوشا داریان
شرکت نیوشا داریان در سال ۱۳۸۵ با موضوع فعالیت تولید، بسته بندی و توزیع انواع مواد غذایی تحت شماره ۲۹۱۹۷۳ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. احمد عیوضی، رئیس هیات مدیره شرکت نیوشا داریان، متعلق به نسل سوم خانواده «دریانی» است که در تولید و تجارت چای در ایران پیشینه ای ۸۰ ساله دارند.
با توجه به این سابقه دیرین، شرکت نیوشا داریان فعالیت خود را با تولید و توزیع چای سیاه شروع کرد و در سال های نخست عمده محصولات شرکت انواع چای بود، اما در حال حاضر شرکت نیوشا داریان علاوه بر اینکه به پشتوانه این ریشه تاریخی و با استفاده از راهکارهای خلاقانه، انواع گوناگون نوشیدنی های سلامت را تولید کرده و گستره فعالیت خود را به نحو چشمگیری توسعه داده است، در دو زمینه صادرات و واردات مواد اولیه و همچنین حمل و نقل نیز فعالیت قابل توجهی دارد.
امروز سبد محصولات تولیدی نیوشاداریان گستره وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه است که با برند تجاری «نیوشا» تولید می شوند.
این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند. کارخانه بسته بندی نیوشاداریان واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد تهران مجهز به مدرن ترین دستگاه های اختلاط، فرآوری و بسته بندی در اشکال و اوزان مختلف است.
در این کارخانه، مواد اولیه تهیه شده از کشاورزان داخلی و خارجی جمع آوری گردیده و پس از کنترل های کیفی و کمی لازم و اطمینان از اینکه این مواد اولیه بهترین و مرغوب ترین کیفیت ممکن را دارند، نسبت به خشک سازی و فرآوری آنها اقدام می گردد و سپس واحد تولید نیوشاداریان با اختلاط و فراوری مواد اولیه بر اساس اصول علمی، محصولاتی طبیعی با طعم دلچسب و در عین حال اثربخش تولید می کند. امروز محصولات شرکت نیوشا داریان «نیوشا» جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بین مردم پیدا کرده و سهم قابل توجهی از بازار نوشیدنی ها را به دست آورده است.
از خاک تا خانه ؛ ماموریت نهایی نیوشا
امروز مهمترین دغدغه تولیدکنندگان در مقوله کیفیت و رسیدگی به نارضایتی های مشتریان، کوتاه بودن دست آنها از بخشی از چرخه تولید و عرضه محصول است. تولیدکنندگان وابسته به بیرون بخاطر این کمبود، پس از شناسایی احتمالی مشکل، چه در حوزه کیفیت محصول و چه در حوزه کیفیت خدمات نمی توانند برای رفع و اصلاح مشکل، کاری انجام بدهند و برای حل آن باید به سایر حلقه های این چرخه متکی باشند.
تضمین کیفیت یک محصول یا یک خدمت در نگاه اول با دل بستن به تامین کنندگان و پیمانکاران بیرونی ممکن به نظر می رسد اما واقعیت این است که چنین امری عملاٌ غیرممکن است. در واقع وقتی صفر تا صد انجام فرایند تولید و عرضه محصول به مشتریان توسط شرکت و اجزاء آن انجام نشود و بخشی از فرایند خارج از کنترل شرکت باشد، ارائه تضمین درباره کیفیت محصولات و خدمات در واقع فقط یک شعار تبلیغاتی خواهد بود.
با گذشت بیش از یک دهه از حیات مجموعه نیوشانیک، امروز مفتخریم به رونماییِ شعار” از خاک تا خانه ” …. این شعار نمادی از پروژه ای عظیم است که در آن شرکت نیوشا داریان با استفاده از نیروها و امکانات خود قادر خواهد بود تا کلیه عملیات دخیل در پروسه تولید، ارائه و عرضه، از نقطه شروع یعنی کاشت و برداشت تا نقطه پایان فرایند یعنی تحویل محصول به مصرف کننده را مستقیماً در ساختارها و واحدهای متعلق به خود انجام داده و از هرنوع وابستگی به دور باشد.
هدف اصلی از این ماموریت، دستیابی به «بهترین کیفیت ممکن و تسلط کامل و مطلق شرکت به صفر تا صد پروسه تولید و عرضه انواع نوشیدنی های سلامت» است. با نهایی شدن و تکمیل پروژه “از خاک تا خانه “، نیوشا، تنها تولیدکننده ای در ایران، خواهد بود که ضمن تسلط کامل به فرایند تولید و عرضه محصولات، می تواند کیفیت محصولات و خدمات خود را به شکلی واقعی و حقیقی تضمین کند .
به موجب این ماموریت و بر اساس شعار “از خاک تا خانه” ، نیوشا کلیه عملیات و فرایندهای زیر را در ساختارها و ساختمانهای تحت مالکیت و مدیریت ۱۰۰ درصدی خود انجام خواهد داد :
- کشت و برداشت مواد اولیه محصولات
- فرآوری محصولات
- تولید محصولات
- بازاریابی و معرفی محصولات (از طریق شبکه بازاریابی انحصاری نیوشانیک)
- بسته بندی محمولات
- حمل و ارسال و تحویل محمولات به درب منزل مشتریان یا نمایندگان
اجرا و پیاده سازی این استانداردها از ضروریات و لازمه ورود نیوشا به بازارهای بین المللی است و ایجاد یک مزیت رقابتی ممتاز و قابل توجه است . از این نظر می توان تکمیل این پروژه و محقق کردن شعار “از خاک تا خانه ” را شروع حرکتی بزرگ برای جامه عمل پوشاندن به رویای دیرینه همه نیوشایی ها یعنی جهانی شدن و ورود به بازارهای بین المللی، قلمداد کرد.
بزرگترین دغدغه و چالش شرکت نیوشا داریان در ماموریت اخیر، پیاده سازی و سازماندهی علمی و اصولی تک تک اجزاء و فرایندها براساس استانداردهای تعریف شده بین المللی(ISO) حوزه مربوطه بوده است. به نحوی که هر یک از ساختارهای شرکت و اجزاء آن از نظر رعایت الزامات کیفی و همچنین کارآمدی فرایندهای کنترلی در شناسایی خطاها و مشکلات همچون نمونه و الگویی بی نظیر در سطح کشور شناخته شده و به عنوان دستاوردی ماندگار هم در تاریخ شرکت و هم در تاریخ کشور، جاودانه باقی خواهند ماند.
جای بسی خوشحالی است که از همین پایگاه اعلام کنیم، با آینده نگری های شرکت در سالیان گذشته و به لطف تلاش ها و ایستادگی های تک تک همراهان عزیز، بخش عمده ای از امکانات و زیرساخت های لازم جهت انجام مطلوب این ماموریت و به ثمر نشستن پروژه، طی ۱۰ سال گذشته و از هنگام تاسیس شرکت نیوشاداریان و ایجاد رسمی مجموعه نیوشا تا به امروز ، فراهم گردیده است
محصولات شرکت نیوشا داریان
محصولات شرکت نیوشا داریان شامل چند دسته می باشد که دسته بندی محصولات به شکل زیر است :
مشاهده بخشی از محصولات شرکت نیوشا داریان
دستاورد های شرکت نیوشا داریان
- گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان ۹۸
- تندیس زرین کارآفرین نمونه سال ۹۵
- تندیس زرین چرخه تأمین غذای سالم سال ۹۵
- تندیس طلایی دومین کنگره سراسری نشان شایسته ملی سال ۹۶
- مدال ۵ ستاره اعتماد مشتری دومین کنگره سراسری نشان شایسته ملی ۱۳۹۶
- تندیس شاهین طلایی ششمین جشنواره تبلیغات سال ۹۷ - در بخش طراحی ابزار فروش مستقیم
- تندیس شاهین نقره ای ششمین جشنواره تبلیغات سال ۹۷ - در بخش طراحی بسته بندی و طراحی کاتالوگ
- گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سال ۹۸
- تندیس زرین ششمین جشنواره برند محبوب سال ۹۸
- گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان ۹۸