دانلود کاتالوگ محصولات نیوشا به صورت فایل PDF ( 4 زبان )

کاتالوگ محصولات نیوشا

کاتالوگ فارسی محصولات نیوشا

کاتالوگ محصولات نیوشانیک

کاتالوگ عربی محصولات نیوشا

کاتالوگ محصولات نیوشا pdf

کاتالوگ انگلیسی محصولات نیوشا

محصولات نیوشا

کاتالوگ روسی محصولات نیوشا

فرایند تولید محصولات نیوشا

سبد محصولات نیوشا شامل چای خالص، چای سبز، چای سیاه ، دمنوش های خالص و ترکیبی و دانه ها می باشد. فروشگاه اینترنتی قوری چای نماینده رسمی شرکت نیوشانیک می باشد.

درباره نیوشانیک

شرکت نیوشا فعالیت خود را با تولید و توزیع چای سیاه در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. شرکت نیوشانیک در حال حاضر در حال تولید انواع نوشیدنی‌های بهداشتی و توزیع آن‌ها در سراسر جهان می باشد.

سبد محصولات نیوشا طیف گسترده‌ای از عرقیات گیاهی، پودر قهوه، چای سبز و سیاه مخلوط با ادویه‌ها و گیاهان طبیعی را ارائه می‌دهد. همه آن‌ها بر اساس اصول علمی و با استفاده از مدرن‌ترین ماشین آلات اختلاط، فرآوری و بسته‌بندی و همچنین کیفیت موثر تولید می‌شوند. و تکنیک‌های کمی.

نیوشا یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای است. بنابراین، محصولات نیوشا مستقیماً و منحصراً از طریق توزیع کنندگان مستقل آموزش دیده ما به بازار معرفی و ارائه می‌شوند.

علاوه بر این، این یک فرصت کارآفرینی عالی برای همه به ویژه زنان و جوانان است که بدون سرمایه راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ خود را راه اندازی کنند.

با ارائه نیازمندی‌های نرم افزاری و سخت افزاری، نیوشا این امکان را برای توزیع کنندگان مستقل خود فراهم کرده‌ است که نه تنها درآمد منصفانه بلکه نامحدود نیز کسب کنند. در مورد فروش انجام شده توسط آن‌ها و در مورد فروش توزیع کنندگان استخدام شده توسط آن‌ها، بر اساس طرح تجاری خاص.

هدف محصولات نیوشا

تبدیل شدن به اولین انتخاب برای طرفداران چای و نوشیدنی‌های گیاهی در سراسر جهان

ماموریت نیوشانیک

بازگرداندن طبیعت به همه خانواده‌ها و کمک به مردم در همه جا از رژیم غذایی سالم‌تر و خوشمزه‌تر از طریق محصولات نیوشا.

کمک به افراد در همه جا بخصوص زنان و جوانان، با ارائه امکاناتی مناسب، مدرن، کارآمد، قانونی و امن، پتانسیل خود را کشف کرده و به اهداف خود دست یابید فرصتی که عادلانه و اخلاقاً آزادی زمانی و مالی و همچنین رشد شخصی را فراهم می‌کند.

کاتالوگ محصولات نیوشا را می‌توانید به زبان‌های فارسی، روسی، انگلیسی و عربی در قالب فایل PDFدریافت کنید. در هر کاتالوگ توضیحات کامل در مورد خواص دمنوش و ترکیبات دمنوش‌ها توضیح داده شده است. با مشاهده کاتالوگ محصولات نیوشا ، خواص چای سبز نیوشا و گواهی نامه ها و مجوزهای نیوشا با خیال راحت اقدام به خرید دمنوش نیوشا کنید.شرکت

زنجیره تامین محصولات نیوشا

تامین مواد اولیه محصولات نیوشا

فرآوری محصولات نیوشا

تولید روغن گیاهی

روغن پرس سرد مطلوب ترین نوع روغن در مصرف خوراکی و آرایشی- بهداشتی می¬باشد که با فشار مکانیکی از دانه¬ها، میوه¬ها یا سبزیجات و حتی مغزها استخراج می شوند.

روش استخراج پرس سرد:
روغن‌ گیری به روش پرس سرد برای مواد غذایی، روش سالم‌تری محسوب می‌شود، زیرا در این روش روغن با فشاری که دستگاه بر روی دانه‌های روغنی ایجاد می‌کند خارج شده و دمای آن نباید از ۵۰ درجه سانتی‌گراد بالاتر باشد. در روش پرس سرد، از ترکیبات و حلال¬های شیمیایی استفاده نمی‌شود.

روغن‌های بدست آمده با فشار سرد دارای طعم و عطر بهتری هستند و ارزش‌های غذایی و خواص آن‌ها حفظ می‌شود، زیرا دمای بالای روغن باعث از بین رفتن ویتامین‌های مواد غذایی روغن‌گیری شده نمی‌شود.

در مجموعه¬ی کاژان روغن¬ها با دستگاه کلدپرس به روش پرس سرد استخراج می¬شوند. به¬عنوان مثال روغن کدو استخراج شده به¬روش پرس سرد علاوه بر اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ دارای ماده مؤثره¬ی بتاسیتوسترول نیز می-باشد که برای معالجه ی تورم خوش خیم پروستات و کاهش کلسترول مناسب است. همچنین روغن خارمریم استخراج شده به¬روش پرس سرد حاوی سیلیمارین است که اثر محافظتی برکبد دارد.

نقطه دود در واقع همان دمایی است که اگر روغن بیشتر از آن دما داغ شود، شروع به تجزیه شدن، دود کردن و سوختن می‌کند. وقتی روغن به نقطه دود می‌رسد، شروع به تولید کف می‌کند و ماده ای سمی به نام آکرولین تولید می‌شود که چشم را می‌سوزاند.

اکثر روغن های پرس سرد نقطه ی دود پایینی دارند و عملیات هیدروژناسیون و استریفیکاسیون در آنها صورت نمی گیرد بنابراین اسید های چرب به صورت غیر اشباع هستند و مناسب سرخ کردن نمی باشند.

بسته بندی محصولات نیوشا

در تولید و عرضه گیاهان، «بسته بندی» بسیار اهمیت دارد چون کیفیت بسته بندی بر کیفیت محصول نهایی اثر می گذارد. نیوشا با استفاده از تکنولوژی ‌ها و دستگاه ‌های روز دنیا، بهترین شرایط ممکن را برای حفظ طعم و خاصیت محصول نهایی فراهم کرده است.

محصولات نیوشا در لفاف ‌های آلومینیومی نفوذناپذیر بسته ‌بندی می‌ شوند که ورود هوا و رطوبت به داخل محصول را غیرممکن می ‌سازد، درحالی که لفاف های کاغذی معمول این خاصیت را ندارند و عطر و تازگی محصول در آنها بعد از مدتی از بین می رود.

 

فروش محصولات نیوشا

یکی از بزرگترین و مهمترین مزیت های نیوشا تنوع محصولات آن است؛ نیوشا بیشتر از ۷۰ محصول مختلف دارد که هر یک خاصیت ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. هر چقدر گیاهان و محصولات بیشتر و متنوع تر باشند، بخش بزرگتری از نیازهای مصرف کنندگان تأمین می شود و احتمال اثربخشی و کارکرد محصولات افزایش می یابد.

امروز، کمتر گیاهی وجود دارد که در سبد محصولات نیوشا دیده نشود! گیاهانی از مناطق مختلف کشور و از سراسر دنیا، در اشکال و انواع مختلف شامل دمنوش های خالص و ترکیبی، انواع چای های سیاه و سبز خالص و مخلوط، روغن ها و اسانس های گیاهی!

اما همین امتیاز بزرگ نیوشا، منجر به سردرگمی احتمالی مصرف کننده می شود؛ مصرف کننده چطور باید متوجه شود که چه گیاهی برای او مناسب است؟ چه زمانی و در هر وعده، چه مقدار از محصول را مصرف کند؟ و ....

بدون تردید از مصرف هدفمند گیاهان براساس شرایط بدنی و سبک زندگی خاص، نتایج بسیار بهتر و مؤثرتری نسبت به مصرف خودسرانه و بی هدف به دست می آید.

فروشگاه ها و فروشندگان آنها نه زمان کافی و نه اطلاعات ضروری و لازم را برای اینکه تک تک گیاهان را به مشتری معرفی کنند ندارند. از طرف دیگر، فروش محصولات در وبسایت شرکت بدون شناخت و بررسی نیاز واقعی مصرف کننده، ممکن است نتایج مطلوب و مؤثری برای او نداشته باشد.

بر همین اساس، راه حل نیوشا برای این مشکل، استفاده از روش «فروش مستقیم» است. در این روش، شرکت به جای استفاده از روش های سنتی توزیع، فروش محصولات خود را از طریق نمایندگان و مشاوران فروش آموزش دیده انجام می دهد.


نمایندگان فروش نیوشا:

۱. به خواص و کاربردهای گیاهان تسلط نسبی دارند و با گرفتن اطلاعات از مشتری و آگاهی از نیاز و خواسته های او، می توانند پکیج و مجموعه ای از محصولات متناسب با آن نیازها را به مشتری پیشنهاد دهند؛

۲. تا پایان دوره مصرف پکیج، همراه مصرف کننده هستند و پیگیری های لازم را انجام می دهند؛

۳. به مصرف کننده انگیزه و انرژی می دهند و به دغدغه ها و سوالات او پاسخ می دهند؛

۴. در صورت لزوم، مسائل و درخواست های مصرف کننده را به شرکت ارجاع می دهند.

با این روش فروش مدرن که در آن، هنگام پیشنهاد محصولات، شرایط فردی و خاص مصرف کننده نیز در نظر گرفته می شود، نیوشا توانسته وجه تمایز خاص و ممتازی را در بازار رقابت به دست آورد.

توزیع محصولات نیوشا

حمل و نقل سفارشات نیوشانیک توسط شرکت ندکس انجام می شود. ندکس، یکی دیگر از زیرمجموعه های شرکت نیوشاداریان است که به بسیاری از فروشگاه های اینترنتی، شرکت ها و افرادی که در زمینه تجارت آنلاین فعالیت دارند، خدمات لجستیک ارائه می دهد.

با توجه به اینکه نیوشانیک و ندکس هر دو عضو یک خانواده هستند، عملیات ارسال و تحویل سفارشات نیوشانیک در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه توسط ندکس انجام می شود. این استقلال و عدم وابستگی به واسطه های حمل و نقل مانند پست جمهوری اسلامی یا شرکت های پست خصوصی، کمک فراوانی به ارتقاء کیفیت خدمات ما کرده است.